دلم تنها ترین دلهاست اینجا                   که ازدست رفاقت تیر خورده

    دلم باپای خسته لنگ لنگان                   تن زخمیشوازکوی توبرده

     قدیما مونس ویارش توبودی                       ولی حالا دلم تنهاترینه

 چه خوش بودم به حرف های دروغت        که عشق من پناه آخرینه

             

                             خسته ام من               خسته ام من………

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.skyclick.ir

وب مستر عزیز سلام

شما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشید

کلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شود

هدیه اولیه ما به شما :20000 ریال

حد اقال واریزی 8000 تومان

فرصت را از دست ندهید

www.skyclick.ir


آیا می خواهید با خیالی راحت در مکانی امن وبلاگ داشته باشید

سیستم وبلاگ دهی سما بدون تبلیغات در وبلاگ ها و با سرعتی بالا راه اندازی شده است وشما می توانید تمام مطالب خود را به سما بلاگ منتقل کنید

www.samablog.com
یا حق

ابوالفضل یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ق.ظ http://forooshgah100.parsiblog.com



سلام
شما می توانید با لینک کردن وبلاگ ما در وبلاگ یا وب سایت خود با نام
۩هرچی بخوای هست۩
و قرار دادن آدرس و عنوان وبلاگ خود در بخش نظرات کلبه سبز کمتر از 48 ساعت به جمع صمیمانه کلبه ما بپیوندید.
آدرس ما:
http://forooshgah100.parsiblog.com
همچنین ما مطالب خواندنی و مقالات فرستاده شده توسط شما را با ذکر منبع(آدرس وعنوان وبلاگ شما ) در بخش سخنی از دوست به نمایش درخواهیم آورد .

سلام حتمااین کار رو انجام میدم ممنون


مدیر وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد